. .

The page is printed

Meldingen

Behoud van de integriteit

DB Schenker streeft ernaar om in al zijn zakentransacties op ethische wijze en in overeenstemming met de wet te handelen. In bepaalde situaties is het echter mogelijk dat informatie over vermoedelijke wetsovertredingen of ernstige fouten moet worden gemeld. Daarom beschikt DB Schenker over verschillende kanalen voor klanten, zakenpartners en werknemers om vermoedelijke inbreuken te melden.

DB Schenker Logistics

Integriteit is een van de hoofdbeginselen van DB Schenker. Help ons erop toezien dat alle werknemers van DB Schenker zich op ethische wijze gedragen. Als u getuige bent van wangedrag, meld dit dan via de DB Schenker Alert Line.


Deze meldingslijn is het hele jaar door, dag en nacht, wereldwijd beschikbaar. Hierdoor is de lijn altijd en overal toegankelijk voor iedere klant, zakenpartner en werknemer van DB Schenker. De DB Schenker Alert Line was een aanvulling op de meldingskanalen die al bestonden, zoals het Corporate Compliance Department en de ombudspersonen. De DB Schenker Alert Line is een dienst die door onze zakenpartner, GCS Europe Ltd., wordt verleend. Alle meldingen worden door toegewijde deskundigen behandeld.
Wanneer de plaatselijke wetgeving dit toelaat, mogen meldingen via de DB Schenker Alert Line anoniem worden gemaakt. We raden u echter aan om telkens uw naam te vermelden.


De DB Schenker Alert Line is bedoeld om gedrag te melden dat niet strookt met de verbintenis van DB Schenker om zaken te doen in overeenstemming met de hoogste ethische normen en integriteit. Het soort wangedrag dat via de DB Schenker Alert Line kan worden behandeld, hangt af van de verschillende wetten wereldwijd. Als uw melding informatie bevat die niet via de DB Schenker Alert Line kan worden behandeld, dan zult u een bericht ontvangen waarin dit wordt uitgelegd en waarin u meer informatie vindt over waar u wel terecht kunt.


De DB Schenker Alert Line mag niet worden gebruikt om willens en wetens onjuiste of lasterlijke verklaringen of informatie te verstrekken. Onrechtmatige meldingen van deze aard kunnen aanleiding geven tot ernstige burger- of strafrechtelijke gevolgen.
Om de communicatie via de DB Schenker Alert Line te vergemakkelijken, verzoeken we u uw meldingsnummer en persoonlijke identificatienummer te gebruiken die u na uw melding zult ontvangen. Als uw melding anoniem is gemaakt, dan wordt uw identiteit in de communicatie niet vrijgegeven.


Meldingen worden vertrouwelijk behandeld. Onder bepaalde omstandigheden kunnen overheidsdiensten zich echter beroepen op toepasselijk recht om het bedrijf te verplichten informatie vrij te geven die via de DB Schenker Alert Line is verstrekt. Klik hier om ons beleid inzake gegevensbescherming te lezen:

Beleid inzake gegevensbescherming

(PDF | 0,14 MB)
PDF downloaden

De DB Schenker Alert Line is toegankelijk:

Via onze website: DB Schenker Alert Line

Via de telefoon:

Land

Telefoonnummer

US

855-441-6844

Australië

1-800-61-3900

Oostenrijk

0800-291-846

Brazilië

0800-891-2869

China

10-800-110-1230

Tsjechië

800-142-355

Finland

0800-9-17201

Frankrijk

0800-91-1079

Duitsland

0800-182-5382

Hong Kong

800-96-4839

India

000-800-100-1629

Italië

800-788670

Japan

00531-110276

Maleisië

1-800-81-7043

Mexico

001-855-256-1258

Netherland

0800-024-9793

Noorwegen

800-11747

Polen

00800-151-0057

Singapore

800-110-2056

Zuid Afrika

0800-99-1250

Spanje

900-99-1032

Zweden

020-792473

Thailand

001-800-11-0029263

UK/Noord-Ierland

0808-234-0927

Kenia

855-446-0308

Litouwen

855-446-0308

Servië

855-446-0308

Slovenië

855-446-0308

Alle andere landen

855-314-6245

Laatst bijgewerkt: 26.06.2014

Naar het begin van de pagina