. .

The page is printed

Waarom DB Schenker

Customer service ocean

Desiree Zoeteman: "Vooral het vele contact met klanten en buitenlandse kantoren vind ik erg leuk."

"In maart 2000 ben ik in dienst gekomen van Schenker Rotterdam op de afdeling Export LCL. Vooral het vele contact met klanten en buitenlandse kantoren vind ik erg leuk. Geen dag is hetzelfde en er gebeuren altijd weer de meest onverwachte dingen. Als je hebt aangetoond dat je je verantwoordelijkheid serieus neemt, krijg je bij DB Schenker alle vrijheid om zelf initiatieven te nemen en je verder te ontwikkelen. In zowel je eigen werk als het werk dat je ambieert. Ik ben ook lid geweest van Young Schenker. Dit is een initiatief vanuit Schenker Logistics Nederland om jonge, ambitieuze medewerkers de kans te geven zich verder te ontwikkelen en kennis te maken met alle takken van sport binnen Schenker Logistics Nederland."

Laatst bijgewerkt: 03.02.2016

Naar het begin van de pagina